Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Friesrar - 26 augusti 2010 20:10

Ja, hela veckan har varit träning.

    Idag fick jag dock leka lite efter träningen. Vi sprang genom "muren".

    Vi började i skritt men efter några gånger så vågade jag faktiskt galoppera igenom. Christina och Ronny låter så enormt lustiga när jag springer igenom så jag springer av mej själv därför att jag vill höra dom!


Klapper händer, tjoar, klappar mej och låter "Ååååååå, va duktig" med löjlig röst...

Även en luddig kattamonsterjävel försökte gå igenom och skrämma mej! Ha ha, hur dumma är dom egentligen?!

Klarar ju inte ta sönder pappret med dom där löjliga morrhåren!  


På lördag skall vi ju till Åstorp var det pågår premiering för Frieserhästar.

 Där skall jag först visa upp mitt nummer "Modiga Valpen"

 

(Föresten! Mina fans i Jämsunda/Tving! Jag var i Malmö redan 2005 och 2006! Fick morötter då, men inte från hindren....)

   

    

I alla fall så ca kl.11.30 gör ja "Modiga" och sen kl. 13.40 skall jag motta priset för bästa sporthäst i dressyr för 2009!


Det skall bli jätteroligt att titta på alla andra snyggingar med!

                  

Nästa vecka skall vi västerut igen. Börjar snart prata skånska....


   http://www.kullasallskapet.se/


    Det skall bli skoj! (Även om Fet-Lina får föja med....)


Ha det gött!

/Valpen


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards