Alla inlägg under juni 2011

Av Friesrar - 28 juni 2011 21:52

Nu har jag varit iväg igen.

Jag tog med mina kompisar Celeste och Otto och åkte till Krapperup ute på Kulla-   halvön. Där hade vi lite uppvisningar på Hästens dag. Jätteroligt!

Här är vi och poserar bland majsen.

Hittade ett trevligt inlägg i en BLOGG


Morgonen började dock lite omskakande. När vi kom för att hämta Celeste och Otto så märkte Christina ett öronbedövande skrik. Tror ni inte att en av kattamonsterjävlarna hade satt sig i lasbilens bodel och ville åka med! Christina gav han många namn.....

Han fick spendera dagen i en låst hästtransport ända tills sent på kvällen då han fick åka med hem igen. Och vilket liv han förde då! Jag, Christina och den lille vite fick hålla för öronen! Åååååh vilka klagomål!

 

Sen fick han kallas "Rymmarkatten", "Lastbilskatten", "Skrikkatten", ja, "Kattamonsterjävel" så klart.

Som om inte det var nog, han var så glad att vara hemma, att han dök ner och somnade i Ronny's kalsonger! Då fick han även heta "Kalsongkatten"

  Åååååh, så mysigt....

Vi går inte in på om kalsongerna var rena eller inte men Christina ville inte pussa han på ett tag......


Ja, AKTA ER FÖR KATTAMONSTERJÄVLARNA! DOM FINNS ÖVERALLT!  


/Valpen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards