Alla inlägg under december 2012

Av Friesrar - 27 december 2012 16:53

Då har ju tomten varit framme....    och två underbara tjejer blev det!


Skönheter med hjärtan av guld! Friesrar så klart!

Stallet som har stått tomt står klart och fylls med dessa tjejer den 1:a januari!


Jag kan inte annat än att känna mig ödmjuk och väldig lycklig som får ta över dessa härliga hästar.  


När tjejerna är på plats lovar jag att bilder och mer info kommer.

Nu ändrar vi även namnet på bloggen till bara "Tankar och funderingar från Friesrar".

  

Vad jag har förstått så gillar tjejerna, som föresten går under arbetsnamnet "Ronny's tjejer", katter!

Här får vi nog träna tjejerna i vad man egentligen tycker om kattamonsterjävlar!

Problemet här lär väl bli att få ut dom hemska lopphögarna utanför dörren! Dom tror ju att dom har Hemtjänst! Vägrar fullständigt att gå ut!

Nä, det blir andra bullar i nästa vecka!


God fortsättning!


Kram / Christina

 


Av Friesrar - 24 december 2012 00:00

 


GOD JUL ALLIHOPA!


P & K Christina

Av Friesrar - 16 december 2012 22:40

Av Friesrar - 15 december 2012 18:13

 

Av Friesrar - 7 december 2012 17:28

Hej på er!

Christina här. Jag kan med stolthet berätta att Lina har ytterligare ett barn på sitt samvete! Bröllopskörningen i somras var visst lyckad! Nu väntar vi bara på frukterna från Wouters körning!

Wouter och Lina har många barn på sina samveten och inte en enda skilsmässa! Det ni!

Saknaden är så klart stor. Dessa två härliga individer har lämnat ett enormt tomrum efter sig.


Angående dom där kattamonsterjävlarna har det bara gått utför! Herregud! Dom var ju stallkatter!

Dom flyttade hit efter att ha avlats till stallkatter, födda i stall och uppfostrade av stränga musjägare till föräldrar. Kommer hit och retar hästar och fångar möss och kaniner. Men nu!

Från stalltjänst är det numera hemtjänst! VAD HÄNDE? Dom ligger på värmeelementen och i min fåtölj. Skriker efter mat var och varannan timme och släpar magarna i marken! Lopphögar!


Har funderat lite på om jag skall fortsätta med en blogg om livet som "stallkatt".

Vad säger ni? Det kan bli mycket sjuka saker där och jag tror att jag fortsätter i samma knasiga humor som Wouter har lärt mig.

Säg till vad ni tycker!


Kram till er alla! /Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards