Alla inlägg under april 2012

Av Friesrar - 19 april 2012 21:54

Kan detta vara sant eller trickfilmat?

Hade det varit en kattamonsterjävel så hade det absolut varit trickfilmat!

Och tittar man på den lille vite här hemma så kan man undra det där med hundar.....



    


Av Friesrar - 7 april 2012 11:10

Ja,

   då har man flyttat hem igen efter ett lyxliv i Ronneby. Saknar min bästaste hästskötare och beridare Nattis!

Står här med Fet Lina igen. Jag måste säga att tjejerna i Ronneby var mycket trevligare och snyggare. Fet Lina är som namnet säger ENORM! Bredare än en ladugårds dörr! Och tjurig som ett .....sto.

Jag har vilat en hel del då jag drog till höften i Ronneby. Vår egen lilla Suss som är som en Pippi Långstrump och stark som en envis oxe, har fixat till mig. Hon kommer på torsdag igen och jag kände redan efter första behandlingen att jag var SÅÅÅÅ mycket bättre i baken! Har även busat en del med Christina, hi hi.

Jag var så klart ute på en flygrunda med Christina och vänner i torsdags. Trevligt med månsken!


 


Vi mötte många fina exemplar men den mest originella var nog denna:


 


Lappmöglet som har kommit kan gott försvinna.
Jag är ju lite bortskämd nu då jag har bara varit och tränat inomhus.
Brrr, vad kallt det är med vinden!


Men i nästa vecka kommer värmen åter och då får vi väl vårkänslor igen!



 


Bara inte kattamosterjävlarna går ut.....


Akta er för kattamonsterjävlarna! Dom finns överallt!

 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards