Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Mycker hänt, lite skrivit

Av Friesrar - 27 april 2011 21:12

Hej!
Ju mindre jag bloggar desto mer har jag att göra. Det verkar vara ett sammanhang där! Jag har fullt upp nu för tiden.

I helgen var det dax för årets första tävling på hemmaklubben. Det fick bli en LB:1 då jag bara har tränat i 4 veckor och är inte riktig stark än. Trots att piloten troligen skulle behöva karta och kompass (red fel 2 gånger!) så kom vi på en fin 3:e placering utav 28 starter! Vi besegrades av min duktiga tränare Ninni och den fantastiska Otto som också är en Frieser. Kan inte bli bättre, eller hur!

Christina har äntligen investerat i en nyare maratonvagn som man kan köra både enbet och par! Tanken är att jag skall dra den med Fet-Lina. Tur man inte har skacklar när man kör par....hon hade fastnat annars   

Nå ja, hon fick köra premiärturen och den lilla vita var med.   


Fet-Lina tyckte det var härligt att springa med vagnen och var lite svår att hålla igen. Pigg som en mört trots feta magen!

Hittade även SNÖ ute i skogen!!! 25:e april!  

Ni kanske inte ser snön för det är något STORT och fet i vägen....

Jag såg en intressant skylt när jag var i Markaryd för ett tag sen. Där har dom härlig humor!

                             

Undrar om det skulle funka i Karlskrona eller så fattar inte folk vad det är för fel på den sjukdomen...


Hörs snart igen!

/Valpen

 
 
Ingen bild

Ann

28 april 2011 20:08

Vilken tjusig vagn!!! Man blir lite sugen på att provåka! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Friesrar - 2 februari 2014 17:15

Nu när inte Wouter finns här längre så är det dåligt med uppdateringar. Den killen kunde hålla ordning på hönan! Vi har helt ändrat invånarna i stallet och vi går mot nya spännande mål! Jag pluggade förra året vilket gjorde att tiden var väldig k...

Av Friesrar - 17 maj 2013 00:04

I söndags morgon var Zora och Dutchess inne i Karlskrona och avlade stadsprovet! Behöver knappast nämna att det blev MVG! Dessa tjejer fick många att sätta morgonkaffet i strupen då vi klippetikloppade i stan. Vi startade på Dragsö och körde till Sal...

Av Friesrar - 1 maj 2013 21:20

Jag är ju inte så bra på att blogga som Wouter var, som ni säkert har märkt! Men jag kommer att lägga in lite om framgångarna och äventyren med våra nya tjejer, Dutchess och Zora. Vi har kört dom några gånger varje vecka och dom lyssar riktigt...

Av Friesrar - 7 april 2013 14:08


Nu räcker det med vinter....GGGRRR!        

Av Friesrar - 2 mars 2013 23:46

Då har Christina fått för sig att vi skall bli medeltidsprinsessor i Skåne i juli! Vi har aldrig åkt tillbaka i framtiden men det kan ju bli intressant med sån konstig musik och knäbyxor o fin-fina klänningar. Ja, sen skall vi visst få sällskap...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards