Alla inlägg under augusti 2011

Av Friesrar - 24 augusti 2011 20:56

På fredag åker jag till bästaste Krapperup! Där skall jag lotsa runt Skåne-fegisarna. Fast efter förra gången så var dom faktiskt lite modiga men det tänker jag inte tala om för dom, hi, hi! Inbjudan

Där finns även fin-fina bilder från Hästens Dag i midsommras.

Jag kommer att åka som en kung i "Stubby" lastbilen som har haft lite krämpor. Fet-Lina har ont i en tass så hon får stanna hemma. Väl i Krapperup kommer gulligaste Jenny och Hanna att mysa om mig. Helt ok!

Nu får vi bara hoppas att kattamonsterjävlarna håller sig undan!

Dom ställer alltid till det!

Akta er! Dom finns överallt!      

/Valpen











Av Friesrar - 17 augusti 2011 17:01

Hej på er!

Alltid händer det något! Jag har snart hämtat mig efter förra helgens äventyr!

Vi skulle ner till Malmö och ha uppvisning på Malmö City Horse Show men kom bara till Flyinge....

Stackars Ronny har försökt att se till att lilla lastbilen Stubby är tipp topp och lämnade även in den på en däckverkstad för att få dit nya bakdäck. Ni vet en sån firma som heter typ "Hovia" eller "Fotia" eller nåt sånt. Dom glömde en liiiiten detalj.... Att dra åt muttrarna!  
                               
   

Ja, där stod vi, Otto och jag i lastbilen och fick snällt vänta på att det skulle komma Tommy-taxi hem. Vi räknade bussar. Miljoner bussar med scouter passerade under dom timmarna vi stod där. Tjejerna satt och svor så illa att himlen blev svart! Det åskade och dundrade som bara den!
Det blidde ingen uppvisning. Det är jättetråkigt! Men nästa år skall vi göra ett nytt försök!

Jag tror i o för sig att jag vet varför detta hände......

KATTAMONSTERJÄVLARNA!

Innan vi åkte klättrade den ene damp katten upp på lastbilstaket och tänkte åka med - IGEN!

     

  
När han väl hade jagats ner så låtsades han som om inget hade hänt!

 

Kan inte säga detta nog med gånger:

AKTA ER FÖR KATTAMONSTERJÄVLARNA! DOM FINNS ÖVERALLT!

/Valpen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards