Alla inlägg under december 2010

Av Friesrar - 26 december 2010 21:59

Så här vid jul dyker det upp massor med sötsaker.
Christina och Ronny byggde sig en sötsak - ett sött hus:

  


Sen hittade Christina en bild på (vad hon tycker) en söt sak:


  


Näääää, tacka vet jag RIKTIGA hovar!


Denna bild är bara FÖR mycket!

  


/Valpen

Av Friesrar - 23 december 2010 18:25

Oh, My God!



Kattamonsterjävlar - Say no more, say no more.......


/Valpen

Av Friesrar - 21 december 2010 21:52

Hej!

Nu tror ni väl att jag har fryst fast!

Nä då, jag har bara vilat lite efter vi hade vår Lusseuppvisningar på KLRK. Det var jätteroligt. Lilla (och då menar jag verkligen LILLA) Lucia Meja var så duktig då hon red mej. Vi fick stå och titta på alla på läktaren samtidigt som alla ungarna sjöng fina lussesånger.

                         

Jag hade hoppats på några bilder men jag har bara hittat dom som finns på KLRK´s hemsida. Där var även en lysmaskfilm på mej!


Vi har haft nåt konstigt i trädgården, jag skrattade i tre dagar efter att först ha gapat som en idiot!

   Jag såg nämligen "Christina´s hämnd":


  

Drängen är lydig....


Jag har både päls och täcke!

/Varma Valpen



Av Friesrar - 9 december 2010 23:04

Japp, jag har sagt det förr

   och jag säger det igen:


KATTAMONSTERJÄVLAR ÄR IDIOTER!

Här är en fångad på bild:


Patetiskt, eller hur?

/Valpen


Av Friesrar - 4 december 2010 14:39

Snö, snö, snö och ännu mera snö!

              Tittar höger och vänster, överallt är det snö!


Man kanske skulle plocka fram sin artistiska sida och göra en fin figur....
                 på mej själv, såklart!


Här är några på såna värdelösa kattamonsterjävlar:



     

Knappt jag behöver säga det, men....

Akta er för Kattamonsterjävlarna - dom finns överallt!
              Till och med i SNÖN!       


/Valpen











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards