Alla inlägg under juli 2012

Av Friesrar - 29 juli 2012 21:48

Vilken vig häst som är med i OS!!!



DET hade inte Fet-Lina fixat!


 

Av Friesrar - 24 juli 2012 20:12


Påbörjade lördagen med en skönhetssömn.


 


Christina fick inte upp mig (himla tjatig) så Ronny fick locka med lite god mat så då steg jag upp. Sen var det tvätt, rykt och iväg!

Nu har jag gjort något nytt med! Jagat ankor i Ronneby Brunnspark! Vet ni att där finns massor med ankor som går på land och inte verkar dom fatta mycket heller! När jag kom travande så höll jag på att trampa på dom.

Ja, kan vara lika skoj som kattstomp!


 

Här har jag jagat ner dom i vattnet!

Jag körde ett jättegulligt par först till vigselakten och släppte av dom i parken.


 


Sen när dom var "Herr och Fru" körde vi upp dom vid Brunnshallarna var dom fotograferades och sen körde vi vidare till Äggaboden. Där tror jag att dom stompar på höns för att få ut dom där äggen.

Min bästa hästskötare Nattis sms:ade mitt i körningen och det var roligt att höra ifrån henne igen!

Jag hade gott sällskap med mina goda vänner Nelly och Mikael som även dom fick åka en liten tur!


 


                                Dessa turtur-duvor!                


Tills nästa äventyr!

 

Av Friesrar - 13 juli 2012 23:02

Yippie!

Imorgon skall jag köra bröllop i Brunnsparken i Ronneby och sen vidare till Äggaboden.
Jag hoppas innerligt att min anti-regndans som jag skall göra inatt kommer att hjälpa. Visserligen är det tur med lite regn i brudkronan men inget ösregn! Det är ju sååå fint i Brunnsparken så hoppas att solen vill titta fram kl.14.00

Återkommer med bilder sen.

Nu anti-regndansen och sen skönhetssömn!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards