Alla inlägg under september 2012

Av Friesrar - 18 september 2012 18:25


Jag har altid tänkt att jag skall berätta om bara roliga saker.

På sistonde har det inte varit så jätte mycket av den varan men NU har jag hittat en positiv grej!

Många som känner mig vet att jag är nappfödd. Min mamma dog när jag kom till världen.

Nu skall jag och Lina åka och leka med henne i dom evigt gröna ängarna!

När ni läser detta har vi redan rest men jag snodde Christinas dator innan så hon får publicera det. Jag försökte med kattamonsterjävlarna, men som vanligt är dom inte till någon nytta alls!

Jag har dessutom hört att det är HELT kattamonsterjävlar fritt i dom gröna ängarna! YIPPIIIIE!

Jag bifogar en film som egentligen skulle bli väldig kort om mitt och (Fet)- Linas liv men vi har gjort så himla mycket så det blev visst en ganska lång film. Och ändå är det bara en bråkdel av vad vi har haft för äventyr under alla år!

Jag och Lina vill tacka för alla pussar kramar och även applåder från alla vi känner. Stora och små har kommit fram till oss och det har varit det bästa vi kunde önska. (Med små, menar jag INTE Kattamonsterjävlarna...)

PUSS!

Valpen & Lilla LIna som mumsar o mumsar o mumsar o......



 
  Ja, just det.....

Ni som är kvar i den vida vilda världen....

AKTA ER FÖR KATTAMONSTERJÄVLARNA!

               DOM FINNS ÖVERALLT UTOM HOS OSS HI, HI!

                                       

                                                  


          






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards