Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Friesrar - 23 augusti 2010 17:11

I lördags var det då dax för bröllop, massor med bröllop!

Det var en hel cirkuskaravan som åkte in till Karlskrona med hästtransport, lastbil, släpar och vagnar.
Fet-Lina och kompani vek av till Hästö och körde sitt brudpar ut till Bubbetorp. Färden gick förbi Kungsmarken var man har andra seder och det var många bilar som tutade på brudparet.....Lina höll sig lugn som tur är!
Brudgummen var anställd vid F17 Kallinge så dom hade ett JAS plan som flög över och saluterade!                  

 Fet-Lina höll sig lugn här med!

Jag fortsatte in till stan och till Amiralitetskyrkan och körde ett gulligt par var även här brudgummen var anställd vid F17. Vad hade vi......

Jo......   

                 2 STYCKEN JAS!

Så här såg jag ut innan bröllopet:

  

Min kompis Erika var groom, hon är snäll!

Vi kunde ju inte ta några kort förutom innan men vi hoppas få några bilder senare så ni får se.

Igår var jag och tävlade i Jämjö. Christina trodde hon kunde trötta ut mej....

He he, jag tyckte det var sååååå roligt så jag tog glädjeskutt!

                 Happy, happy, happy!

                        

Vi kom 2:a efter Ping-Pong-Pluto. Det förtjänade han!

                Han är ståtlig även om han är liten! 

/Valpen



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards