Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Friesrar - 14 oktober 2009 17:44

Tävling i helgen som var. Vi ”deltog” i LA:4 och LA:6.

I LA:4 hamnade vi precis utanför placering men det gjorde inget.

Vår kompis Nelson tog 3:e placeringen som var väl förtjänt!

Vi blev minsann avslöjade om hur jag kan blogga. Nelsons Malin-mamma är nog en sån där ”hästpratare” för hon visste hur jag gjorde!

Tyvärr har mina morötter varit slut men nu har vi fyllt på lagret igen…..(hint, hint från hästprataren)

När vi kom till tävlingsplatsen var vår fanclub på plats! Jag blev såååå glad! Kolla in bilden på tröjan!

  

Inför LA:6 fick jag glädjefnatt på framridningen. Jag tog och drog iväg allt vad jag orkade så stackars Christina fick dra i nödbromsen och tvärsvänga. Ha ha, skulle bara visa upp mej!

Vi såg en fantastisk fiiiin häst! Det råkade visa sig vara ena domarens egen häst! WOW! Men oj, vad konstigt att han hamnade bland dom sista. Där ser man att steget är inte allt!

Hoppas verkligen inte att någon tar illa upp att jag skriver så, men det är faktiskt sant! Så det så!

Nu har vi kört igång med styrketräning. Då det är älgjakt är vi förpassade till paddocken varje dag så det kan bli lite drygt! Jag tror att älgarna har flugit iväg i stormen! Huuuu, nu närmar sig vintern!

Tror det blir vilodag idag, håller mig inne i mitt lilla bo!

/Valpen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards