Alla inlägg den 5 december 2011

Av Friesrar - 5 december 2011 21:28

Då har vi haft ännu en rolig helg!

Jag och mina Black Pearls kompisar åkte till Silverhallen i Nävragöl och gjorde vårt fina nummer. Sen fick Otto och Celeste prata och mingla med folk medan jag bytte om.

Sen var det bling för hela slanten. Folk säger att Christina har bling i hjärnan men hon låter mig blinga med!



Filmen ovan gjorde vi hemma innan i veckan. Det var sk*tamörkt! I Silverhallen hade vi eldar som jag sprang runt  så jag såg faktiskt ganska bra.

Åh, vad roligt det är att visa upp sig! Jag gjorde även några bocksprång vilket Christina verkar tycka är roligt! Publiken skrattar med!

Vi var ut i skogen idag. En härlig skrittrunda med den lilla vita hunden vid hand. Ser rätt löjligt ut, ärligt talat.
Sen kom lappmöglet! Skönt att det snart är 2012 då jag flyttar och slipper halkan!

I helgen blir det mera bling! Helsingborg och Karlskrona.

Ha det gott!
/Valpen- The pimped horse             

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards