Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Växer aldrig upp....

Av Friesrar - 15 september 2011 21:02

Vi var och showade i Ronneby på invigningen av deras fantastiska fina nya anläggning. Massor med folk på läktaren och innan allt började kom massor med folk och pratade med mig då jag stod i stallgången. Massor med bekanta ansikten som var sååå roligt att se. Många klapp och pussar fick jag! Mysigt!

Första gången jag var inne var jag med mina superpolare Otto och Celeste i Black Pearls. En reporter på lokaltidningen kallade oss för Blue Pearls. Undrar om han var analfabet eller färgblind?

  Det gick kanonbra! Jag busade lite när vi skulle galoppera på diagonalen och korsa varandra. Bockade liiiite.

Våran bästaste Madde undrade om jag aldrig växer upp....

                                    (Vad menar hon med det?)  

Sen var det till att snabbt klä om och haka på giggen och lasta Silly-Tilly. Hon fick vara groom när Christina körde.  

  Dom till vänster är tvättade i 60 grader....

   Vi hade även med oss en av våra roligaste och gladaste supporter, Martin! Han sken som en sol att åka med!

  Ja, nu är det att ladda inför helgen då det blir tävling i Karlshamn.

Tack alla ni som hälsade på mig i Ronneby!

/Valpen

 
 
Natalja

Natalja

15 september 2011 23:22

Ni var superfina i Ronneby!
Lika duktiga som i Jämjö, fast snäppet BÄTTRE : )

Åh, Va fin vagnen har blivit!!
Lycka till i Karlshamn å du.... skippa bocksprången ; )

http://latin.bloggagratis.se

 
admission essay

admission essay

2 augusti 2012 17:30

intressant plats, har jag funnit en hel del av nödvändig information

http://collegeadmissionessays.org/essay-help.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Friesrar - 2 februari 2014 17:15

Nu när inte Wouter finns här längre så är det dåligt med uppdateringar. Den killen kunde hålla ordning på hönan! Vi har helt ändrat invånarna i stallet och vi går mot nya spännande mål! Jag pluggade förra året vilket gjorde att tiden var väldig k...

Av Friesrar - 17 maj 2013 00:04

I söndags morgon var Zora och Dutchess inne i Karlskrona och avlade stadsprovet! Behöver knappast nämna att det blev MVG! Dessa tjejer fick många att sätta morgonkaffet i strupen då vi klippetikloppade i stan. Vi startade på Dragsö och körde till Sal...

Av Friesrar - 1 maj 2013 21:20

Jag är ju inte så bra på att blogga som Wouter var, som ni säkert har märkt! Men jag kommer att lägga in lite om framgångarna och äventyren med våra nya tjejer, Dutchess och Zora. Vi har kört dom några gånger varje vecka och dom lyssar riktigt...

Av Friesrar - 7 april 2013 14:08


Nu räcker det med vinter....GGGRRR!        

Av Friesrar - 2 mars 2013 23:46

Då har Christina fått för sig att vi skall bli medeltidsprinsessor i Skåne i juli! Vi har aldrig åkt tillbaka i framtiden men det kan ju bli intressant med sån konstig musik och knäbyxor o fin-fina klänningar. Ja, sen skall vi visst få sällskap...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards