Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Friesrar - 7 juni 2010 19:05

Ja, vi är ett supergäng! Mina kompisar var så duktiga i lördags!

Nelson som är ett Svenskt halvblod,

Appocalypse som är ett hett Engelskt fullblod

Pluto (Ping-Pong-Pluto) som är en Lipizaner

O så jag, Wouter, som är en Frieser!

  

Vi har varit samma gäng hela serien och ridit samma klasser i alla deltävlingar vilket inte alltid går att göra då det oftast någon som blir sjuk.

Vårt mixed lag har hållit hela vägen!

DET BLEV EN TOTALSEGER i Blekinges Division 2 dressyren!

Vi firade med massor med morötter och äpplen och jag tror Christina och alla andra två-fota bubblade med champagne.

  


  Jag fick vila på söndagen då det var ponnisarnas tur. Dom tog minsann segern dom med! Dom må vara små men är väääldigt duktiga!


  

Jahapp, nu är det att ladda inför nästa helg då jag och min kompis Latin skall iväg till Bräkne-Hoby och tävla i körning. Latin är en väldig rutinerad och duktig häst. Däremot är hans chaffis lite nervös....

Det skall bli skoj! Risken finns att Latin slår mej och kanske tar placering!

Måste träna lite!

/Valpen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards