Alla inlägg den 27 april 2010

Av Friesrar - 27 april 2010 22:25

Puh, vicken helg!

Klädde upp mej och var iväg och tävlade i helgen.

  

  

Näääää, ärligt talat såg jag inte ut så här!

Jag hade liksom flätan horisontalt!


Jag var ju iväg med mina duktiga lagkompisar Apocalypse, Nelson och Pluto. Vi hade såååå roligt och tog en häftig 1:a placering med laget! YEAAAA!!!!!


Jag har filiferat - filasorerad - falififfarat - ÄSH! FUNDERAT

på det här med namn.

Apocalypse betyder väl nåt att jorden går under och slutet är nära. Jag undrar om hon har tänkt på det när hon tävlar att snart är det slut. Vad vet hon inte men slut är det....I lördags sket hon i det och var lugn och brydde sig inte om så mycket utan att vara söt. Det gjorde hon ju skit-bra!

Nelson är en stilig herre. Framför sig med pondus - lite som "Lord Nelson"

Pluto heter nog "Ping-Pong-Pluto" nu! ha ha! Nä, det är nog för att han är en liten plutt!

Själv kallas jag ju för Valpen och det är min goa hovis Linda som döpte mej till det. Jag gillade ju att hämta pinnar och att sitta i folks knä och kela när jag var liten.

Jag har liksom inte blivit äldre och ÄLSKAR att hämta pinnar och leka och kela!


Vid tangentbordet

   /Valpen


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards