Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Överaskning!

Av Friesrar - 20 juli 2010 22:55

Ooooo, va roligt det är med överaskningar!

Idag åkte vi iväg till Blekinges vackraste plats i Millegarne. Packade lasbil och släp och hittade en äng att parkera på.

Prick klockan 16.00 körde vi upp på Millegarne-gården och hälsades av vår härliga, gulliga tränare Ninni.

  

Hon hade kommit på att den allra bästa presenten hennes pappa kan tänkas få är att få köra en Frieser! Kan ni tänka er att han önskade sig att köra mig!

När han kom ut från huset höll han på att trilla omkull!

Hi hi, vad roligt!

Sen fick vi upp honom på kuskbocken och Ninni och Martin tog plats där bak. Sen körde vi ner till en fantastisk vacker badplats var jag utan tvekan hade kunnat gå för ett dopp....men fick sköta mig och göra mitt jobb.

          

Vi släppte av våra passagerare och körde tillbaka till gården var en härlig box väntade på mej.

Christina och Ronny körde och anslöt till födelsedagsfirarna och fick en härlig picknik vid havet!

Jag stod och kikade in en massa fina hästar!

Sen hem och där hemma stod Fet-Lina och pep och skrek. Berättade för henne om alla fina halvblod jag hade träffat.

Jag är rätt glad att Christina inte bytte bort mej när Ninnis pappa erbjöd "Fidde". Han var hur fin som helst och jag känner mig väldig tacksam att min Christina vill behålla mej!

Dom kanske vill ha Fet-Lina.....


/Valpen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Friesrar - 2 februari 2014 17:15

Nu när inte Wouter finns här längre så är det dåligt med uppdateringar. Den killen kunde hålla ordning på hönan! Vi har helt ändrat invånarna i stallet och vi går mot nya spännande mål! Jag pluggade förra året vilket gjorde att tiden var väldig k...

Av Friesrar - 17 maj 2013 00:04

I söndags morgon var Zora och Dutchess inne i Karlskrona och avlade stadsprovet! Behöver knappast nämna att det blev MVG! Dessa tjejer fick många att sätta morgonkaffet i strupen då vi klippetikloppade i stan. Vi startade på Dragsö och körde till Sal...

Av Friesrar - 1 maj 2013 21:20

Jag är ju inte så bra på att blogga som Wouter var, som ni säkert har märkt! Men jag kommer att lägga in lite om framgångarna och äventyren med våra nya tjejer, Dutchess och Zora. Vi har kört dom några gånger varje vecka och dom lyssar riktigt...

Av Friesrar - 7 april 2013 14:08


Nu räcker det med vinter....GGGRRR!        

Av Friesrar - 2 mars 2013 23:46

Då har Christina fått för sig att vi skall bli medeltidsprinsessor i Skåne i juli! Vi har aldrig åkt tillbaka i framtiden men det kan ju bli intressant med sån konstig musik och knäbyxor o fin-fina klänningar. Ja, sen skall vi visst få sällskap...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards