Alla inlägg under november 2009

Av Friesrar - 17 november 2009 17:11

         Ooooh, va tråkigt det har varit!

Jag har lurat på katta-monster-jävlarna så att dom skulle balansera på badkarskanten.

Dom är luriga...Trots att jag tassar och smyger så tyst jag bara kan (alla 620 kilo) så lyckas dom alltid kuta iväg innan jag kan putta ner dom!

He he, idag fick dom så dom tystnade! Dom skulle till veterinären och få en vaccinations spruta!

Skrek HELA vägen, gjorde dom!                            

Sen var det ju nån som tyckte sååååå synd om dom.

Det skall påpekas att dessa fyrfota djur är STALLPERSONAL!

                                 Var gick det fel? 




/Valpen.....som bor i stallet.....med möss......

Av Friesrar - 3 november 2009 15:32

      Alltså....

Nu när man har semester ser man ett och annat. Den så kallade "stallpersonalen" som har fyra fötter är ju helt bortskämda! Det daltas med arbetsskydd när dom skall upp på höloftet för att jaga äckliga råttor. Se bild...         

Dom ligger på en FÅRFÄLL inne i huset! O så ligger dom i soffan!

Varför får inte jag komma in?

Skulle mycket väl kunna tänka mej att sitta i soffan- eller ligga, och dricka mjölkchoklad och äta kanelbullar!

Christina verkar rastlös. Hon pratar om att börja rida med en hand snart. Kan bli intressant, he he! Hon behöver det efterssom hon liknar snart Fet-Lina! (fniss)

Nu skall jag lura på katta-monster-jävlarna. Ibland, när dom orkar ut, kommer dom och sitter på badkarskanten.....he he.....


/Valpen

Av Friesrar - 1 november 2009 18:22

Idag var jag ut en runda med vagnen. Vi packade in hunden och enarmade Christina och så fick Ronny köra. Vi körde lilla vägen ner till sjön, supermysigt med alla löv som har fallit ner!

Jag måste ju hålla igång körningen med då jag har en viktig körning den 1:a advent. Då är det "grankörning" med mina kompisar Erica & Mona var vi kör ut i skogen och jagar julgranar och dricker mjölkchoklad! Det är GOTT!

Hoppas att dom kommer!

/Valpen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards